Дерево сторінок
UA | EN

Перейти в кінець метадати
Перейти на старт метадати

Рекомендації з безпеки акаунта та пошти:

1) Регулярно оновлюйте браузер та операційну систему. Оновлення не тільки виправляють помилки та оптимізують роботу додатків і ОС, але й усувають загрози проникнення зловмисниками у ваш комп’ютер та отримання доступу до важливої інформації.

Використовуйте ліцензійне програмне забезпечення ─ це гарантований захист від вбудованих шкідливих програм.

2) Регулярно перевіряйте ваші пристрої на відсутність шкідливого ПЗ або вірусів. Для цього використовуйте ліцензійні антивірусні програми (наприклад, Dr.Web, AVG, Malwarebytes і та інші). При виявленні шкідливого коду обов'язково його видаліть. Не забувайте регулярно оновлювати антивірусні бази.

3) Використовуйте двофакторну автентифікацію для свого поштового акаунта. Двофакторна автентифікація дозволяє захистити ваш акаунт надійніше, ніж звичайний пароль. У разі крадіжки паролів зловмисник не зможе змінити пароль від пошти,  а ви відновите доступ до свого облікового запису Omnicell.

4) Переконайтеся, що ваш обліковий запис електронної адреси захищений. Кожен, хто може читати ваші електронні листи, з великою ймовірністю може отримати і доступ до вашого облікового запису. Використовуйте надійний пароль для пошти і акаунта. Стандартний пароль (12345678, qwerty, password і інші) ─ перший крок до злому вашого акаунта або пошти. Довжина пароля і його складність безпосередньо впливають на безпеку ваших даних.

Ось кілька порад при створенні пароля. Пароль має:

- містити 8 і більше символів;

- містити як літери, так і цифри;

- містити букви верхнього і нижнього регістрів.

5) Не використовуйте один пароль для сайтів і сервісів. Використання одного пароля (хоч і захищеного) ставить під загрозу безпеку даних на інших сайтах і сервісах, де використовується цей самий пароль. Для зручності можна використовувати менеджер паролів (Keepass, Lastpass та інші), який забезпечує хороший захист ваших даних і дозволяє не запам'ятовувати кілька паролів для кожного сайту.

6) Змінюйте паролі. Пароль рекомендується міняти раз на 3-6 місяців.

7) НІКОЛИ не надавайте пароль особам, яких ви не знаєте і яким не довіряєте. Співробітники компанії мобільного оператора ніколи не запитають ваш пароль або код підтвердження з SMS, якщо вам пропонують його назвати ─ це шахраї.

Якщо вам зателефонували від імені мобільного оператора і запитують якісь приватні дані (коди, паролі, інформацію про рахунок, платіжну картку тощо),  не розголошуйте їх. Якщо у вас є питання до мобільного оператора, краще самостійно зв'язатися з ним, звернувшись у службу підтримки.

8) Виходьте з Omnicell при використанні комп'ютера або телефону разом з іншими користувачами. Ніколи не відзначайте поле «Запам'ятати мої дані», якщо входите в обліковий запис із загальнодоступного комп'ютера. У цьому разі вихід з акаунта не буде виконаний навіть після закриття браузера.


9) Не запускайте ПЗ, якому не довіряєте або сумніваєтеся в ньому. Скористайтеся ресурсами онлайн перевірок на віруси. (Наприклад: https://www.virustotal.com/)

10) Не можна залишати логін і пароль у загальнодоступних місцях, наприклад, записувати в щоденнику або приклеювати на монітор комп'ютера. Якщо ви використовуєте щоденник для зберігання паролів, подбайте про його безпеку (зберігайте паперовий носій в сейфі або будь-якому іншому захищеному місці, куди доступ є тільки у вас).

11) НІКОЛИ не переходьте за незнайомими посиланнями із сумнівних джерел і не вводьте там свої особисті дані.

12) Не встановлюйте програмне забезпечення із неофіційних сайтів. Не встановлюйте зламане програмне забезпечення, дуже часто воно містить віруси. Для роботи з Omnicell бажано використовувати комп'ютер із повністю ліцензійним програмним забезпеченням, на якому встановлено антивірусне ПЗ.

13) Для налаштування комп'ютера і програм не залучайте сторонніх осіб, вони можуть стати причиною витоку персональної та іншої важливої для вас інформації

  • No labels